IKT műhely - Internetről általában

cikk új cím

Negyedik alkalommal végezte el Nagy Webáruház Felmérését a Webshop Experts, a 2012-es évet vizsgáló kutatásukhoz 490 webáruházat sikerült megnyerniük, így elég átfogó képet kaphattak a haza e-kereskedelem állapotáról.

A felmérés azt mutatja, hogy tavaly a webáruházak túlnyomó része jelentős mértékben tudta növelni árbevételét, és csak a megkérdezettek 9 százaléka számolt be csökkenésről.

 
cikk új cím

A vásárlók átlagosan 18 882 forintot hagytak ott egy-egy vásárlásnál, a konverziós ráta (ami azt mutatja meg, hogy száz látogató közül végül hányan fognak ténylegesen vásárolni) 1,03 százalék, azaz minden századik látogatóból lesz vásárló. A webshopok ötödének viszont fogalma sincs, hogy mekkora konverziós rátával működik.

Ami a fizetési módokat illeti, a magyar szolgáltatók többsége még mindig a korszerűtlen megoldásokat erőlteti.

Bankkártyás fizetésre csak negyedüknél van lehetőség, a PayPalt 18 százalékuknál lehet választani, a mobilfizetés pedig gyakorlatilag nem is létezik.

A grafikonon látható, hogy túlnyomó részt még mindig a már megszokott, hagyományos módszereket részesítik előnyben, miközben pont az e-kereskedelem lehetne a készpénzforgalom csökkentésének egyik mozgatórugója.

Tovább a teljes cikkhez >>> itcafe.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

 


 

 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: