Hírek - IKT hírek röviden

Eégedetlenek az okostelefon tulajdonosok

A jobb hálózati teljesítmény létfontosságú az előfizetői hűség biztosításának érdekében, így a mobilszolgáltatók számára is jelentős versenyelőnyt biztosít – állapítja meg az Ericsson ConsumerLab új felmérése, amely azt is kimutatja, hogy a jelenlegi mobilhálózatok nem mindig elégítik ki a felhasználók elvárásait.

Eégedetlenek az okostelefon tulajdonosok

A ConsumerLab felmérése számos olyan tényezőt vizsgált, amely hatással van a felhasználók mobilszolgáltatói márkák iránti hűségére” – mondta el a felmérést kommentálva Anders Kälvemark, az Ericsson ConsumerLab fogyasztói viselkedést vizsgáló részlegének vezető tanácsadója. Az elemzésünk azt mutatja, hogy a hálózati teljesítmény jelenleg az egyik legfontosabb tényező az adott szolgáltatói márka iránti fogyasztói hűség tekintetében, és ezt követi az ár-érték arány.

A fogyasztók általában többet várnak el a szolgáltatásoktól, mint amennyit kapnak. Amikor nem teljesülnek a szolgáltatással kapcsolatos olyan követelményeik, mint például az ésszerű várakozási idők és kellő mértékű lefedettség – különösen út közben – természetes, hogy ennek a fogyasztói hűség látja a kárát.

Tovább a teljes cikkhez >>> itcafe.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: