IKT műhely - Facebook

Facebook hirdetések új alapokon

A BBC értesülései szerint átalakul a Facebook hirdetési rendszere, ugyanis az üzemeltetők attól tartanak, hogy a túlzásba vitt hirdetések miatt sokan elfordulhatnak a közösségi oldaltól.

Úgy látják, hogy egyes cégek, például a Marks & Spencer és a BSkyB hirdetéseit másokat sértő módon helyezték el, ezért felfüggesztették a reklámjaikat a Facebookon.

Az oldal üzemeltetői azt tervezik, hogy a Facebook számos oldaláról eltávolítják a reklámokat, és átgondolják a hirdetési stratégiájukat; például megfontolják, hogy a Facebook melyik felületein jelenhetnek meg hirdetések. A döntés azután született meg, hogy a Sky egyik hirdetése, ami egy Marks & Spencer utalványt reklámozott, egy „cuki és meleg fiúk” nevű aloldalon tűnt föl – itt tinédzser fiúk képei voltak.

A Facebook hivatalos blogján pénteken feltűnt egy bejegyzés, amiben az áll, hogy át kell gondolniuk, mit kell tenni azért, hogy az ehhez hasonló helyzeteket megelőzhessék, és meg fogják tenni a szükséges lépéseket. A cég hétfői bejelentése szerint új eljárást fejlesztenek, ami meghatározza, hogy mely oldalak és csoportok mellett jelenhetnek meg bizonyos hirdetések.

Tovább a teljes cikkhez >>> index.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: