Hírek - IKT hírek röviden

Újszerű marketing Instagrammal

Egy ideje már videókat is lehet feltölteni az Instagram segítségével, s egy amerikai filmforgalmazó élt is lehetőséggel, s a népszerű alkalmazás segítségével próbálja reklámozni új filmjét.

Újszerű marketing módszerekkel kísérletezik a jOBS című mozifilm forgalmazója, az Open Road Films (ORF).

A stúdió a Steve Jobs életéről szóló alkotás legújabb (mikro)előzetesét az Instagram segítségével tárta a közönség elé. Mindez valószínűleg azt is jelenti, hogy a jOBS az első nagyobb film, melynek előzetesét ily módon mutatják be.

A kérdés, hogy mennyire terjed el ez a példa. Valójában ez a rövid hossz igen praktikus, hiszen nem csak a hagyományos előzeteseknél rövidebb, de még a tévés spotok többségénél is, ráadásul a spoilerekre érzékenyebbek sem tudnak meg belőle annyi információt, mint egy hosszabb trailerből.

Tovább a teljes cikkhez >>> www.sg.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: