Hírek - IKT hírek röviden

Elégedettek az ügyfelek a Telekom hangazonosítással

A Magyar Telekomnál lényegesen magasabb lett azon ügyfelek elégedettsége, akik a telefonos ügyintézés során sikeresen azonosították magukat a hangjukkal.

A legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest.

Elégedettek az ügyfelek a Telekom hangazonosítással

A hangazonosítást egy évvel ezelőtt, 2012 júliusában vezette be a Magyar Telekom, a hazai piacon elsőként. A hangazonosítással a Telekom olyan innovatív megoldást vezetett be ügyfelei részére, amely megkönnyíti az ügyintézést, minden eddigi megoldásnál biztonságosabb, emellett egyedülálló a piacon.

A hangazonosítás illeszkedik a Magyar Telekom ügyfélszolgálati stratégiájába, amelynek célja olyan korszerű megoldások bevezetése, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyintézést az ügyfelek és a szolgáltató munkatársai számára is. Jelenleg már több mint 50 ezer ügyfél használja aktívan a Telekom hangazonosítás szolgáltatását, és ez a szám hónapról hónapra növekszik.

Tovább a teljes cikkhez >>> hirek.prim.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: