IKT műhely - Facebook

Minőségibb lesznek a Facebook reklámok?

Néhány évtizede a hirdetők kedvenc platformja a televízió volt (na jó, még most is szeretik), a nézők ugyan idegzsábát kaptak a filmeket akár húsz percenként megszakító reklámblokkok miatt, de a cégek mindent megtettek azért, hogy mégis teletömjék a képernyőt bámulók fejét kék folyadékkal leöntött szárnyasbetéttel, aktív részecskés mosóporral és egyéb csodákkal.

Minőségibb lesznek a Facebook reklámok?

Manapság viszont változik az emberek "első számú platformja". A Facebook 1,15 milliárdos felhasználótáborából már sokan nem a tévé elé huppannak le az esti film idősávjában, hanem a közösségi oldalt böngészik.

A Zuckerberg-birodalom kimutatásai szerint naponta, csak az Egyesült Államokban akár százmillióan is "megcsalják a tévét" a Facebookkal. Teljesen természetes tehát, hogy a növekvő tábort és a megváltozó szórakozási szokásokat a pénzszerzés terén is ki kell használni. Mobil és PC-s platformon egyaránt folyamatosan egyre több reklámot adagolnak az üzenőfali bejegyzések közé, feszegetve azt a határt, hogy vajon mennyi - és milyen - reklámmal dúsítható fel a szolgáltatás anélkül, hogy ellenreakciókat szülne.

Tovább a teljes cikkhez >>> www.technet.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: