Hírek - IKT hírek röviden

Hol gyűjti be a magyar a (termék) információt?

Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák.

Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is.

Hol gyűjti be a magyar a (termék) információt?

Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy termék kapcsán különböző információknak,  általában könnyebben hozzáférhető helyeken értesülünk az újdonságokról. Marketingesek figyelem!

Nemzetközi szinten a különböző áruházakban, üzletekben tájékozódik a válaszadók közel fele (43%, ez igaz a magyarokra is), 36%-uk pedig az újsághirdetéseket és a közösségi oldalakat is említi. Magyarországon a közösségi oldalak hasonlóképpen népszerűek, mint az e-mailes hírlevelek (37-36%), míg az újsághirdetésekből való tájékozódást 24%-nyian említik. Tény, bármerre nézünk, mindenhol új termékek hirdetéseivel találkozunk.

Tovább a teljes cikkhez >>> hirek.prim.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: