Hírek - IKT hírek röviden

A Big Data nagy dobás a marketingben is

A marketingesek egyre inkább keresik, hogyan szélesíthetnék ki az adatok használatának lehetőségeit a kampányaik során.

A nagy adat hasznosítása a legutóbbi időben már a beszélgetések rutintémájává vált, s egyre inkább a gyakorlat része is lesz egy friss felmérés tanúsága szerint.

 

A Big Data nagy dobás a marketingben is

A nagy adat rutin beszédtémává vált a digitális csatornákkal dolgozó marketingesek körében, de egyelőre csak kóstolgatják a témát, s és akkor kommunikálnak róla szélesebb körben, ha az elemzéseik eredményeként a pénzügyi eredmények igazolják az ilyen irányú tevékenységüket. Titokban azonban készülnek a nagy adat hasznosítására, amelytől egyértelműen versenyelőnyöket remélnek.

A BlueKai adatmenedzsment platform szállító mérései szerint az adatalapú marketingtevékenységek piaca 227 százalékos bővülést ért el az idei első félévben. A BlueKai által júniusban világszerte megkérdezett gazdasági vezetők és a médiavásárlók 91 százaléka egyetértett azzal, hogy az adatok felhasználása kiemelt helyen áll a szegmentációs és a targetálási stratégiákban.

Tovább a teljes cikkhez >>> techcorner.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó cikkek:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: