Hírek - IKT hírek röviden

Illemtudó ügyfélszolgálati szoftver magyar műhelyből

A Nextent Informatika Zrt Vulfi elnevezésű projektje keretében készült el az a motor, amely azonosítja a kommunikációs stílust, és érzékeli a trágárságot.

A kutatást az Európai Unió finanszírozta, a vállalat pedig már saját temékébe be is építette.

A fejlesztést nem csupán a Nextent saját termékében, a Yepnában találhatjuk meg, más érdeklődök is használhatják a jövőben. A fejlesztési projekt fő célkitűzése egy olyan többnyelvű felügyelőeszköz kifejlesztése volt, mely ellenőrzi, elemzi, és szükség esetén kijavítja a hivatalos ügyintézők ügyfélszolgálati chat-kommunikációját.

A protokoll-előírások naplózására, valamint a kapcsolattartó stílusának elemzésére szolgáló modul tovább növelheti az ügyfelek elégedettségét mindazon cégeknél, ahol online ügyfélszolgálat is üzemel. Az eredeti terveknek megfelelően a magyar és az angol nyelvek mellett a rendszer elkészült még lengyel, svéd, bolgár és japán nyelven is.

Tovább a teljes cikkhez >>> hirek.prim.hu
<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

 


 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: