Hírek - IKT hírek röviden

adatalapú, mérésre és elemzésre építő üzleti logika kell

A modern web kifejezés sok mindent elmond arról, hogy hogyan kell viselkedni ma a piacon.

A webnek 8-10 éve volt egy korszaka, ami eléggé beleégett az emberek fejébe.

adatalapú, mérésre és elemzésre építő üzleti logika kell

A korai korszakban egy új területre zászlót szúrva a siker szinte automatikus volt, a gyorsan növekedő piacon megerőltetés nélkül lehetett kimagasló növekedést elérni, a hirdetőket könnyen le lehetett nyűgözni a többiekénél magasabb lapletöltési számokkal. Most viszont már egy másik világot élünk, a piacon nincs olyan tempójú növekedés, ezért másképp is kell hozzáállni, nem működnek ugyanazok az egyszerű modellek, amikkel a 2000-es évek elején sikereket lehetett elérni. Ez a helyzet teszi szükségessé az adatalapú, mérésre és elemzésre építő üzleti logikákat.

Sok helyen felmerül a mérés szükségessége, de gyakran előfordul, hogy egy vállalkozás vagy egy projekt résztvevői nem tudják megindokolni, hogy miért kellene adatokat gyűjteniük vagy mit is mérjenek tulajdonképpen. Vagy ha éppen gyűjtenek is, akkor nehezen jönnek rá, hogy vajon mit is kellene kezdeni a megszerzett számokkal.

Tovább a teljes cikkhez >>> www.hwsw.hu
<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

 


 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: