IKT műhely - Facebook

Új reklámstratégiát akar a Facebook

A közösségi platform számára az egyik legnagyobb problémát az jelenti, hogy  még mindig nem ismeri látogatói legfőbb érdeklődési területeit.

A  felhasználói adataiból élő cég túl későn fordult a mobilweb felé, de  lemaradását nagy léptekben pótolja. Martin Ott a Facebook észak-európai igazgatója, a cég németországi,  ausztriai, svájci és skandináviai üzleteit felügyelő vezetője nyilatkozott  a témában.


"Az elmúlt egy évben sikerült növelni a regisztrált tagok  számát. Ez természetesen annak is köszönhető, hogy számos újítással  jelentkeztünk: új funkciókkal, egyszerűsített reklámformátumokkal,  termékfrissítésekkel. Számos hirdetési termék nem mindig volt áttekinthető  az ügyfeleink számára, ezért az elmúlt hónapokban azon dolgoztunk, hogy ezt  leegyszerűsítsük.

A Facebook ugyanis nem csak egyszerűen egy közösségi  hálózat, hiszen a vállalatoknak fontos üzleti információkat szállíthat,  beleértve a márkák ismertsége vagy az eladások növelését, akár online, akár  helyi szinten." "18 hónappal ezelőtt eldöntöttük, hogy a mobilokra koncentrálunk,  elsősorban ezekre az eszközökre gondolunk és fejlesztünk.

Tovább a teljes cikkhez >>> sg.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: