Hírek - IKT hírek röviden

A Spotify népszerűsége az elmúlt években folyamatosan nőtt, sokan váltanak a letöltésekről a streaming-szolgáltatásra, amelynek számos országban sikerült elérni az áttörést.

 

Stefan Zilch, a Spotify németországi, osztrák és svájci üzletekért felelős ügyvezetője kifejtette: több millió gyerek, akik korábban illegális módon hallgattak zenét, most az ő legális ajánlatukat használja.


 

A növekedésük töretlen, de az újonnan csatlakozók ritkán kezdenek prémium-előfizetőként, a többség először kipróbálja a reklámokkal ellátott változatot. A hirdetések nem igazán idegesítik az embereket, a prémiumajánlat melletti érvként leggyakrabban az merül fel, hogy így a mobil eszközökről, valamint offline módban is hozzáférhet bárki a kedvenc zenéihez.

Ügyelnek arra, hogy a tagok ne hallgassák meg gyakran egymás után ugyanazt a dalt és ne is lássák ugyanazt a reklámot. A prémium-előfizetésért a felhasználók 25 százaléka fizet.A Spotify esetében az új együttesek számára az elsődleges cél nem a pénzszerzés és nem is az, hogy terjesztési lehetőségként tekintsenek a platformra, hanem sokkal fontosabb, hogy a segítségével ismertté váljanak.

Tovább a cikkhez >>> www.sg.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor



 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: