IKT műhely - Facebook

Óvatosan bánik a Facebook az Instagram hirdetésekkel

A Facebook célja, hogy a felvásárolt szolgáltató népszerűségét visszafordítsa profittá, így senki nem csodálkozhat azon, hogy ez megtörténik, talán csak az a kérdés, hogy miért várt mostanáig a közösségi hálózat ezzel a lépéssel.

Nemrégiben indult a Vine ellenében az Instagram videófeltöltési funkciója, aminek megjelenésekor már sejteni lehetett, hogyan is monetizálja majd az effektekről és az 1:1-es képarányról elhíresült szolgáltatást új tulajdonosa.

Óvatosan bánik a Facebook az Instagram hirdetésekkel

A videók maximális hossza az Instagramban 15 másodperc, ami pontosan megegyezik a szabványos amerikai tévéhirdetési szpotok hosszával. Egyelőre az Instagram egyetlen fillér bevételt sem termelt a Facebooknak, ami azt jelenti, hogy a vételáron túl az azóta eltelt idő üzemeltetési költségeit, illetve az egyéb fejlesztési költségeket is ki kell termelnie a szolgáltatásnak.

Őrült reklámcunamira azonban nem kell számítani, hiszen az ingyenes, webes, konzumer szolgáltatásoknál a közönség kifejezetten érzékeny és egy túlzottan zavaró, tolakodó hirdetés pillanatok alatt képes lenne elzavarni, kiábrándítani a felhasználókat. A Facebook hangsúlyozza is, hogy a reklámokkal óvatosan bánik majd.

Tovább a teljes cikkhez >>> www.hwsw.hu
<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

 


 

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: