IKT műhely - IKT az osztályomban

Twitterező melltartóval a rák ellen

A viselhető technológia új értelmet nyert a Tweeting Bra elnevezésű melltartó által. A fehérnemű lényegében csak egyetlen dolgot tud: minden egyes kikapcsolásakor küld egy állapotfrissítést Twitteren.

Na persze nem a tilosban járó feleségek és barátnők leleplezésére vagy a tini lányok pórázon tartására találták ki, a melltartó egy reklámkampány része, mely a rákszűrés és az önvizsgálat fontosságára hívja fel a figyelmet. A két héten át tartó kampányt a Nestlé Fitness szervezte, ehhez kérte fel az OgilvyOne Atens nevű görög reklámcéget.

A dolog technikai háttere, hogy a melltartóba épített jeladó minden alkalommal állapotfrissítést tesz ki a TweetingBra nevű Twitterprofilra, melyre ha a ruhadarab tulajdonosa feliratkozott, minden alkalommal figyelmeztetést is kap a rákszűrés fontosságáról. Igazából egy dolog maradt kérdéses: ha a végeredmény csupán egy állapotfrissítés, mi értelme egy ilyen bonyolult csavarral közre adni azt.

Tovább a teljes cikkhez >>> tech2.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: