IKT műhely - IKT az osztályomban

A Twitter újszerű felhasználása

A KLM tegnap óta élőben mutatja Twitter profilján azt, hogy a felhasználóknak mennyi időt kell várniuk arra, hogy az itt feltett kérdéseiket megválaszolják.

A cover-fotón látható számláló 5 percenként frissül, és biztosítja a felhasználókat arról, hogy itt tényleg figyelnek kérdéseikre. Újszerű megoldás ez a Twitter ügyfélszolgálati felhasználásra, ami azt is megmutatja, mennyire komolyan veszi a légitársaság a felületet, és irányt ad más szolgáltatóknak is.

A Twitter profil mellett a KLM ügyfelei a Facebookon is érdeklődhetnek, az itteni várakozási időt egyelőre a társaság weboldalán lehet megtudni, azonban hamarosan a Facebookon is látható lesz ez az információ. A KLM ügyfélszolgálatát egyébként az utasok éjjel-nappal elérhetik telefonon és a Vkontakte hálózatán is, hamarosan pedig a Google Plusra és a Sina Weibóra is kiterjesztik.

Tovább a teljes cikkhez >>> hu.socialdaily.com

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: