Hírek - IKT hírek röviden

újra divatba jön a hagyományos direkt marketing levél!?

T elítődik az e-mail, mint kommunikációs csatorna, ezzel együtt pedig ürül a fogyasztók postaládája, és egyre hatékonyabbá válik a hagyományos direkt marketing levél.

Köztudott, hogy évek óta egyre csökkent a postán küldött dm levelek piaca, miután a digitális csatornák, az e-mailben küldött ajánlatok gyorsabbnak, olcsóbbnak és divatosabbnak voltak. Mára az online hírlevél és dm sokat vesztett újdonság erejéből és hatékonyságából, egyre telítődik az e-mail, mint marketing csatorna.

A fogyasztók hozzászoktak a kommunikációnak e formájához, ráadásul egyes e-mail szolgáltatók nehezíti az e-dmek és hírlevelek célba juttatását. Ezzel párhuzamosan nő viszont a postán érkezett levelek presztízse.

Tovább a teljes cikkhez >>> hirek.prim.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

***

Kapcsolódó anyagok:

Keresés a portálon


Főszerkesztő +Tarnavölgyi Gábor

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: