IKT műhely - Twitter

Nyolc trükk a Twitter hatékony használatához

#1 A brandek tweetjei hétvégenként 17 százalékkal több figyelmet kapnak A brandek mindössze 19 százaléka használja a Twittert hétvégén is, ami öreg hiba, hiszen Dan Zarrella kísérlete alapján nagyságrendekkel magasabb az átkattintások aránya pénteken, szombaton és vasárnap. #2 Kétszer akkora figyelmet kap a tweetünk, ha képpel együtt posztolunk Kétszer annyi reakcióra számíthatunk, ha a mondandókat képpel is nyomatékosítjuk, pláne azóta, mióta automatikusan megjelenik előnézetként a webes felületen és a gyári mobilalkalmazásban.

Korábban már mi is írtunk róla, hogyan aknázhatjuk ki ezt az újítást, érdemes elolvasni! #3 A 100 karakternél rövidebb tweetekre 17 százalékkal több reakció érkezik Ahogy Facebookon sem feltétlenül szerencsés túlcifrázni a mondanivalónkat, úgy Twitteren is célszerű 100 karakteren belül maradni. Ha azonban linket posztolunk, akkor a 120-130 karakteres tweetek találnak be a leginkább - ezt igazolja Dan Zarrella statisztikája is, aki kikísérletezte, milyen hosszúságú tweetek generálnak a legtöbb átkattintást. #4 A Twitter a leggyorsabb növekedést az 55-64 éves korosztályban könyvelheti el Sokakban él még a kényszerképzet, hogy a Twitter elsősorban a tinik felülete, holott évről évre feljebb kúszik a felhasználók átlagéletkora.

Mi sem érzékelteti jobban ezt a tendenciát, mint az, hogy a leggyorsabb demográfiai növekedést az 55-64 évesek csoportjában láthatjuk. #5 A hashtaggel ellátott tweetek kétszer annyi reakcióra számíthatnak A hashtages tweeteket szívesebben lájkoljuk vagy retweeteljük, ugyanakkor a megfigyelések azt igazolják, hogy nem szabad túlzásba esni: ha egy-két hashtaget csapunk a mondandónk végére, 21 százalékkal több reakció várható, mintha ennél többet használnánk. #6 A brandekhez intézett tweetek 66 százaléka valamilyen mobileszközön születik Ha a twitteres tevékenységünk célja a forgalomterelés, jó, ha észben tartjuk ezt az arányt, és ha eddig még nem optimalizáltuk / optimalizáltattuk a weboldalunkat mobilra, akkor záros határidőn belül tegyük ezt meg! #7 Tizenkétszer akkora esélye van, hogy retweeteljenek, ha erre konkrétan megkéred a követőidet Amilyen bugyután evidensnek hangzik, annyira igaz: a finom utalások nem elegendőek, a követőid akkor fognak retweetelni, ha erre megkéred őket, és még az sem teljes mindegy, hogy csak rövidíted, vagy hogy konkrétan leírod a retweet szót. #8 86 százalékkal gyakrabban retweetelünk olyasmit, amiben link is szerepel Nemcsak a képek tartanak számot nagyobb érdeklődésre, hanem az olyan tweetek is, amiben link szerepel. Amíg azonban a képeket á

Tovább a teljes cikkhez >>> hu.socialdaily.com

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: