Hírek - IKT hírek röviden

Miért cseréli naponta több milliószor az árcédulát az Amazon?

A szám önmagában semmitmondó lehet, de érdemes összevetni a napi 2,5 millió igazítást a két legnagyobb amerikai kiskereskedelmi szereplővel, az általános kiskereskedelmi Wal-Mart és a főként műszaki cikkek kereskedelmével foglalkozó BestBuy adataival.

A Profitero mérései szerint a Wal-Mart havonta (!) 54 ezer, a BestBuy pedig szintén havonta 52 ezer alkalommal áraz át terméket, legalábbis idén novemberben ez így történt. A novemberi adatsor azért is érdekes, mert az Egyesült Államokban ilyenkor van a hisztériukus vásárlási rohamokkal tűzdelt Black Friday, illetve ezt követi egyébként az online boltok extra követőeseménye a Cyber Monday.

Másik liga Az Amazon igyekezete tiszta: a legversenyképesebb kereskedő szeretne lenni. Ehhez az egyik fronton kiemelkedő módon fejleszti a raktározási, szállítási és egyéb logisztikai rendszereit, egy másik fronton a saját márkáját, háttérszolgáltatásait komoly cloud-kapacitással támogatja, nem utolsó sorban pedig rajta tartja ujját a kereskedelem ütőerén és hihetetlen finomhangolás közepette igyekszik a legmegfelelőbb áron kínálni a termékeket.

Tovább a teljes cikkhez >>> hwsw.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: