Hírek - IKT hírek röviden

Online is lehet vásárolni a Hervis-nél

Többcsatornás értékesítési koncepciót vezetett be a Hervis sportszer- és sportruházati hálózat.

A bolti és az online értékesítést összekapcsoló megközelítés lényege, hogy a Hervis üzletekbe ellátogatók is igénybe vehetik a vásárlást megkönnyítő webes szolgáltatásokat, az online vásárlók pedig – az aktuális hazai és nemzetközi kínálatból választva – ingyenes átvételi pontként használhatják a lánc üzleteit. A többcsatornás értékesítési modellt 100 európai üzletében egy időben vezeti be a vállalat, amely 2013-ban várhatóan kétszámjegyű százalékkal növeli hazai forgalmát.

A magyar üzletekben kiépített rendszer további négy európai uniós piac – Szlovénia, Csehország, Ausztria és Németország – mintegy 100 üzletében, egy időben került bevezetésre. ,,A «More ways to shop – még több lehetőség a vásárlásra» koncepció középpontjában a vásárlóink valódi igényei állnak. A többcsatornás koncepcióval nem szétszakítjuk az áruházi és az online kereskedelmet, hanem úttörőként éppen a kétféle vásárlás előnyeit ötvözzük egy 21. századi megoldással” – foglalta össze Viola Krisztina, a Hervis Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Tovább a teljes cikkhez >>> computerworld.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: