Hírek - IKT hírek röviden

Mire panaszkodott a legtöbb kütyü vásárló 2013 végén?

Elromló mobilok és okostelefonok miatt keresték a legtöbben a fogyasztóvédelmet karácsony előtt.

A megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) kedden az MTI-vel. A táblagépek és mobiltelefonok meghibásodásával kapcsolatban a fogyasztói megkeresések elsősorban arra irányultak, hogy a minőségi kifogás megtételekor nem vettek fel jegyzőkönyvet a vásárlóktól az üzletekben.

A hatóság szerint a minőségi kifogásról a kereskedők kötelesek jegyzőkönyvet kiállítani. Többen kifogásolták továbbá a garanciális javítás elhúzódását is.

Tovább a teljes cikkhez >>> origo.hu

<<< Szóljon hozzá a cikkhez! Ha hasznosnak találja lájkolja, twittelje! Kollégái, ismerősei így könnyebben rátalálnak és szívesen olvassák ezt a cikket. <<< egy kattintást megér!

Hozzászólás

Név:
E-mail cím:
Weblap:
Tárgy:
Hozzászólás: